Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Παστίτσιο με μανιτάρια



Η νηστεία ακόμα καλά κρατεί και πολλοί από εσάς, όπως κι εγώ άλλωστε, νηστεύετε το κρέας.
Το σημερινό πιάτο αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση για να απολαύσουμε το αγαπημένο μας φαγητό χωρίς να στερηθούμε ιδιαίτερα σε σχέση με το κανονικό παστίτσιο.
Για όσους/ες νηστεύετε τα γαλακτοκομικά και τα αβγά απλά αντικαταστήστε στη μπεσαμέλ το γάλα με γάλα σόγιας και μη βάλετε καθόλου αβγό! Θα γίνει εξίσου νόστιμο!



Υλικά
1 πακέτο μακαρόνια για παστίτσιο Νο 2
800 γρ. μανιτάρια κονσέρβα
1 ½ κούπα ελαιόλαδο
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
½ κούπα κρασί
2 κουταλιές πελτέ ντομάτας
½ κούπα σάλτσα ντομάτας
1 πορτοκαλόφλουδα αποξηραμένη
1 φύλλο δάφνης
1 κούπα νερό
αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση
Σουρώνουμε τα μανιτάρια από την κονσέρβα, τα ξεπλένουμε σε νερό και τα ψιλοκόβουμε στο μούλτι.
Σοτάρουμε σε κατσαρόλα το κρεμμύδι και προσθέτουμε τα μανιτάρια συνεχίζοντας το σοτάρισμα για 1 με 2 λεπτά περίπου.
Σβήνουμε με κρασί και ρίχνουμε τον πελτέ, τη σάλτσα ντομάτας, τη φλούδα πορτοκαλιού, τη δάφνη, το αλάτι, το πιπέρι και το νερό.
Σιγοβράζουμε για 10 περίπου λεπτά μέχρι να δέσει η σάλτσα μανιταριών και να απορροφηθούν τα πολλά υγρά.
Αφαιρούμε τη δάφνη και το πορτοκαλόφλουδο.
Εντωμεταξύ βράζουμε τα μακαρόνια 8 περίπου λεπτά, τα σουρώνουμε, ρίχνουμε ¼ της κούπας λάδι και ανακατεύουμε.
Απλώνουμε τα μισά μακαρόνια σε πυρέξ, βάζουμε τη σάλτσα μανιταριών και από πάνω τα υπόλοιπα μακαρόνια.
Ετοιμάζουμε τη μπεσαμέλ και περιχύνουμε με αυτήν τα μακαρόνια.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 220οC για 40λεπτά να ροδοκοκκινίσει η επιφάνεια.
Βγάζουμε το παστίτσιο από το φούρνο, το αφήσουμε να σταθεί για 10 λεπτά ώστε να κόβετε όμορφα και το σερβίρουμε.


Συμβουλή
Μπορείτε να φτιάξετε τη σάλτσα μανιταριών και με φρέσκα μανιτάρια!





Καλή επιτυχία!

Blog Widget by LinkWithin

14 σχόλια:

  1. Νοστιμότατη η ιδέα σου Silena μου!
    Μια πολύ καλή ιδέα για όσους νηστεύουν!
    Εγώ που δεν νηστεύομαι, σερβίρομαι από το φαγάκι σου ως έχει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ΄αρέσει Έλενά μου, να ΄σαι καλά!
      Καλό βράδυ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Με κάτι τέτοια πιάτα δεν θες να τελειώσει η νηστεία!!!
    Γεια στα χέρια σου!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Sundayspoon!!! Προσπαθούμε να ξεγελαστούμε από τη στέρηση της νηστείας αλλά τελικά με κάτι τέτοια πιάτα μόνο νηστεία δεν καταλαβαίνει κανείς ότι κάνει!!!!
      Καλό βράδυ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ενδιαφέρουσα!!!Με φρέσκα μανιτάρια θα το προτιμούσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φρέσκα μανιτάρια κομμένα σε λεπτές φέτες είναι όνειρο!!!
      Αλλά και έτσι δεν έχω παράπονο … ήταν μούρλια!!!!
      Καλό απόγευμα Ξανθή! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. 10'''''' με πολλούς τόνους, Silena!
    Και θα ήταν ότι πρέπει για τη Κυριακή, αν τελικά δεν δουλεύω, για να το ευχαριστηθώ με την ησυχία μου και όχι τρώγοντας στα κλεφτά με δεκάδες εκκρεμότητες γύρω μου.
    Καλό βράδυ και πολλούς χαιρετισμούς σε σένα και την όμορφη ιδιαίτερη πατρίδα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς την Κυριακή το τιμήσαμε!!!!
      Έχεις δίκιο Πηνελόπη, αυτό το πιάτο θέλει χρόνο και για να γίνει και για να το απολαύσεις!!!!
      Εγώ και η πατρίδα σου στέλνουμε πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Silena μου εκπληκτικό φαγάκι!!!Εξαιρετική ιδέα, θα το φτιάξω σίγουρα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νόστιμη κι εναλλακτική πρόταση, που καθόλου δεν υστερεί γευστικά από το κλασσικό ίδιο πιάτο!
    Εύγε σου.

    Silena μου, με την αποξηραμένη φλούδα πορτοκαλιού τι μου θύμισες! Οι γυναίκες/ μαγείρισσες της οικογένειας τη χρησιμοποιούσαν πολύ. Ιδίως με τη φασολάδα αλλά και στους κιμάδες.
    Πάντα θυμάμαι κρεμασμένες φλούδες προς αποξήρανση στην κουζίνα...

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ζαμπία μου που σου ξυπνάω γλυκές θύμησες!!!!
      Είναι τόσο αρωματική η φλούδα πορτοκαλιού που πλέον τη βάζω σχεδόν παντού!
      Είμαι παραδοσιακή Κρητικοπούλα, ...τι περίμενες? χαχαχα!!!
      Όνειρα γλυκά!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...