Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Μπισκότα βρώμης με μέλι, φουντούκια και σοκολάτα



  
Υγιεινά, θρεπτικά και πεντανόστιμα μπισκότα βρώμης, σίγουρα θα σας συντροφεύσουν με τον καφέ ή το τσάι!!!!
Απολαύστε τα!


Υλικά
1 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
170 γρ. μαργαρίνη
2 κ.σ. μέλι
100 γρ. καστανή ζάχαρη
1 κούπα νιφάδες βρώμης
1 αβγό
¼ της κούπας μπέικιν πάουντερ
½ κ. γλ. σόδα
¼ κ. γλ. εσάνς πικραμύγδαλο
1 πρέζα αλάτι
1 κούπα φουντούκια
1 φάκελο σταγόνες σοκολάτας

Εκτέλεση
Κοσκινίζουμε σε μπολ το αλεύρι, το μπέικιν πάουντερ, τη σόδα και το αλάτι.
Χτυπάμε σε άλλο μπολ τη μαργαρίνη μαζί με το μέλι και τη ζάχαρη.
Προσθέτουμε το αβγό και την εσάνς πικραμύγδαλο και χτυπάμε το μίγμα μέχρι να αφρατέψει.
Συνεχίζουμε το χτύπημα του μίξερ σε χαμηλή ταχύτητα και προσθέτουμε το μίγμα του αλευριού, μέχρι να αναμειχθούν όλα τα υλικά.
Προσθέτουμε τα φουντούκια, τις σταγόνες σοκολάτας και τις νιφάδες βρώμης και ανακατεύουμε με κουτάλι.    
Η ζύμη κολλάει ελαφρά στα χέρια.
Βάζουμε αντικολλητικό χαρτί σε 3 ταψιά και ρίχνουμε γεμάτα κουταλάκια αφήνοντας  απόσταση ανάμεσά τους.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο C για 15 λεπτά, να ψηθούν οι άκρες αλλά όταν τα πιέζουμε στη μέση να είναι μαλακά.
Τα μεταφέρουμε σε σχάρα και τα αφήνουμε να κρυώσουν.


Καλή επιτυχία!
Blog Widget by LinkWithin

27 σχόλια:

  1. Φαντάζομαι ήχους απόλαυσης από όσους θα έχουν την τύχη να τα γευτούν...
    Πολύ νόστιμα, πολύ όμορφα. Όλα στο ΠΟΛΥ! :)

    Καλημέρα Σιλένα μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Ζαμπία μου προσπαθώ να το φανταστώ, μόλις πρόλαβα να δοκιμάσω ένα και έφυγαν για κέρασμα!!!!!! Είναι όντως νόστιμα και πάνω απ’ όλα υγιεινά!!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Να περιμένω καρτερικά σε κείνο το άδειο παγκάκι της δεύτερης φωτογραφίας της επικεφαλίδας του blog, μπας και σκάσει κανένα ξέμπαρκο τραγανό και μυρωδάτο μπισκοτάκι, καλή μου Silena ;-)))

    Τέλεια για πρωϊνό ή απογευματινό ρόφημα, για να μην πω και για βραδινό παρέα με κανένα κεσεδάκι γιαούρτι, γιατί προσωπικά και τέτοια κάνω τα βράδια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου έρχομαι κι εγώ , θα φέρω εκτός από τα μπισκοτάκια και πασατέμπο!!!!!
      Είδες τι συνδυασμούς μπορεί να κάνει κανείς …, με ξεσήκωσες τώρα!!!!!!!!
      Καλό απόγευμα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Λαχταριστά!
    Πεντανόστιμα και τόσο υγιεινα!
    Φιλιά Silena μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου ισχύουν όλα όσα είπες δηλ. 3 σε 1!!!!!!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!
      Κι από μένα καλό απόγευμα και φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Σούπερ τα μπισκότα σου και τέλεια φωτογράφιση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο! ιδανικά με γαλατάκι για το πρωινό των παιδιών πριν το σχολείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά, και για το σχολείο είναι ότι πρέπει!!!!
      Καλό βράδυ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία τα μπισκότα.
    Τα έχουν όλα!! Όλα τα νόστιμα και θρεπτικά συστατικά.
    Μου αρέσουν πολύ. Οι δε φωτογραφίες σου ολοκάθαρες και κοντινές να αναδεικνύουν το μπισκότο και μόνον αυτό!!!

    Φιλιά πολλά Σιλένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσαυγή μου για τα καλά σου λόγια!!!!!
      Εύκολα, νόστιμα και υγιεινά μπισκοτάκια!!!!!!
      Καλό μεσημέρι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα μπισκοτάκια Silena μου!!!
    Ότι πρέπει για καφεδάκι....
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά, απολαμβάνουμε το καφεδάκι χωρίς περιττά λιπαρά και θερμίδες!!!!!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Όλα τα υλικά μου αρέσουν πολύ, οπότε θα λατρέψω τα μπισκότα σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σ’ αρέσουν Ερμιόνη μου!!!!
      Ελπίζω να τα απολαύσετε αν τα φτιάξεις!!!!!
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ νόστιμα τα μπισκότα σου, με όλα τα αγαπημένα μας υλικά! Πολύ όμορφες φωτογραφίες και όμορφη εμφάνιση του blog σου γενικά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα τα καλά σου λόγια!!!!!
      Να ΄σαι καλά!!!!!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πειρασμός είναι τα άτιμα! Πολύ ωραία τα υλικά που χρησιμοποίησες. Φαντάζομαι ότι η γεύση θα είναι ανάλογη...
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου όντως είναι μεγάλος πειρασμός!!!!!! Έφτιαξα δεύτερη δόση και τα απόλαυσα, η πρώτη έφυγε πριν καλά καλά το καταλάβω!!!
      Καλό βράδυ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Καταπληκτικά!!!!Φαίνονται πεντανόστιμα τα μπισκοτάκια σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλώς επέστρεψες!!!! Ελπίζω να ξεκουράστηκες και να πήρες δυνάμεις για τη νέα σεζόν!!! Μας έλειψες!!!
      Όντως είναι νόστιμα και υγιεινά!!!!
      Καλό βράδυ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Μου αρεσουν τετοιου τυπου συνδυασμοι... υγιεινα και νοστιμα μπισκοτα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σιλενάκι μου..πολύ δυνατή πρόταση!!τα μπισκοτ΄κια σου με τη βρώμη και υγιεινά και πεντανόστιμα όπως φαίνονται..άριστο σνακ για τους μικρούς μαθητές και όχι μόνο!!Ηπαρουσίαση εξαιρετική όπως πάντα!!φιλάκια άπειρα και καλή βδομάδα να έχουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ονειρο ακουγεται Σιλενακι μου θα το δοκιμασω αποψε κιολας δεν έχω νυφαδες αλλα θα βαλω πιτουροι βρωμης ολα τα αλλα καλουδια υπαρχουν σε γλυκοφιλω !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα μπισκότα Σιλένα μου αλλά και καταπληκτικές φωτό που είναι ιδιαίτερα επεξηγηματικές!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι λαχταριστά μπισκοτάκια είναι αυτά?Απολύτως του γούστου μου!
    Φιλάκια πολλά,Σιλενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...