Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Μακαρονάδα με ορτύκια, μπέικον και μανιτάρια


Μια …ιδιαίτερη γεύση

Υλικά
½ πακέτο μακαρόνια Νο 10
3 ορτύκια καθαρισμένα και κομμένα στη μέση
½ κούπα ελαιόλαδο
1 μέτριο κρεμμύδι
¼ της κούπας κόκκινο κρασί
2 μανιτάρια κομμένα σε φέτες
3 λωρίδες μπέικον κομμένες σε μεγάλα κομμάτια
1κ.σ. πελτέ ντομάτας
1 ½ κούπα ζεστό νερό
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση
Μερίδες 3
Χρόνος Εκτέλεσης 50 λεπτά
Μέτριο oooo

Σε μέτρια κατσαρόλα σοτάρουμε το κρεμμύδι και προσθέτουμε το ορτύκι. συνεχίζουμε το σοτάρισμα μέχρι να πάρει χρώμα το κρέας και από τις δύο μεριές.  Σβήνουμε με το κρασί και βάζουμε τον πελτέ, τα μανιτάρια και το μπέικον. Βάζουμε αλάτι, πιπέρι και ρίχνουμε το νερό. Κλείνουμε την κατσαρόλα με το καπάκι και ψήνουμε σε μέτρια θερμοκρασία για περίπου 40λεπτά μέχρι να μαλακώσει το κρέας και δέσει η σάλτσα. Αν χρειαστεί προσθέτουμε λίγο ακόμα νερό. 
Βράζουμε τα μακαρόνια σύμφωνα με τη συσκευασία τους και τα σερβίρουμε σε μερίδες.  Μοιράζουμε τη σάλτσα ορτυκιών πάνω στα μακαρόνια και τα απολαμβάνουμε ζεστά.
Καλή επιτυχία!
Blog Widget by LinkWithin

11 σχόλια:

  1. με χαλανε τα ορτυκια αν και ειμαι μακαρονου! :)
    καλησπερα γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι σπέσιαλ κυνήγι είναι αυτό;

    Τώρα τις γιορτές όλο και κάποιο ντε(ρ)λικατέσσεν φέρνει τέτοια πτερόεντα κι αν πετύχω κανένα θα το φτιάξω έτσι με μια παρασπονδία, Σιλένα μου, με τηγανιτές πατάτες αντί για ζυμαρικό, να μου θυμίζει λίγο της μανούλας μου το φαγητάκι!

    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα ποσα χρονια εχω να φαω κυνηγι. Λατρευω τσιχλες, ορτικια...οτιδηποτε τετοιου ειδους. Η γιαγια μου τα εκανε λαδοριγανη αλλα κι ετσι ειναι ονειρο. Ειναι νομιζω απο τις λιγες φορες που θα απαρνηθω τα ζυμαρικα για να φαω ολα τα ορτικια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με ορτύκια;;; Μας εντυπωσίασες σήμερα!
    Φαίνεται νοστιμότατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ιδιαιτερο πιάτο!
    Δεν εχει τυχει να φαω πατουμενα... τα λυπάμαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετούμενα α χα χα, μα τι γραφω.
      Απο πατούμενα μόνο παπουτσάκια τρώω :)

      Διαγραφή
  6. Ορτύκια? Δεν ξέρω... Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ... Αλλά δεν ξέρω αν θέλω κιόλας...
    Αλλά δεν πειράζει... Τα βάζω στην άκρη και τσακίζω όλο το υπόλοιπο πιάτο!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά, κούκλα μου!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω πωωω λατρεύω τα ορτύκια καθώς και τα μακαρόνια! Τέλειο φαγητό Σιλένα μου! Γεια στα χέρια σου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και τα ορτύκια και η μακαρονάδα είναι απίθανα, γουργουρίζει στομαχάκι Σιλενάκι, στείλε πιάτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είχα χρόνια να φάω ορτύκια! Τι μου θυμισες!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πωπωωωω! Πολύ ιδιαίτερη η μακαρονάδα σου Σιλένα!!!! Τα ορτύκια κάποτε τα έτρωγα κρασάτα και μου άρεσαν, τώρα έχω χρόνια να φάω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...